Belangrijke informatie over Valisa.nl en het Corona-virus

Veelgestelde vragen

Kan mijn verzending vertragingen oplopen?

Ja, je verzending kan in de huidige situatie helaas vertraging oplopen. Wij doen

er alles aan je in deze tijd extra gemak en service te blijven bieden, maar dus

soms wat minder snel dan je van ons gewend bent.

 

Hoe gaat de bezorging nu in zijn werk?

We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgpartners

hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo

hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand

en vermijden fysiek contact.

 

Wordt er bezorgd als ik in quarantaine zit?

Ja, de bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je

voordeur om fysiek contact te vermijden.

 

Kan het virus via het pakket worden overgedragen?

De kans op besmetting via post of pakket is heel klein, maar we raden je

uiteraard aan regelmatig je handen te wassen.

 

Blijven jullie aan huis leveren, ook tijdens een lock down?

Voorlopig blijven we gewoon aan huis leveren. Tijdens een lock down gelden er

andere regels die wij op dit moment nog niet kunnen inschatten. Daarvan houden

we je op de hoogte op deze pagin.

 

Kunnen jullie pakketjes binnen enkele uren blijven leveren?

De kans dat we binnen enkele uren kunnen leveren is in de huidige situatie klein.

Het beste is om daar niet op te rekenen. We doen ons best alle bestellingen zo

veilig mogelijk af te handelen en dat kost meer tijd dan normaal.

Heb je gevonden wat je zocht?

 

Kunnen postbezorgers nog werken en pakketjes bezorgen?

Voorlopig werken wij en onze bezorgpartners gewoon hard door om jouw bestelling

te bezorgen. Over mogelijke andere maatregelen in de toekomst houden we je op

de hoogte op deze pagina. 



Let een beetje op elkaar...



De waardering van valisa.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.0/10 gebaseerd op 2 reviews.
0