Bezorging
Wij hebben onze levertijden aangepast in verband met grote drukte. De aangegeven levertijd op de website is een indicatie van de verwachte levertijd. 99% van de bestellingen worden eerder afgeleverd.
Kijk voor de meest actuele status in je bestelstatus.
Verzending is gratis binnen Nederland en België. Verzendingen buiten Nederland zijn meestal niet gratis. De kosten hiervan worden voor u berekend in het winkelwagentje.
Voor bestellingen onder de 50,- euro worden er verzendkosten in rekening gebracht
Retourneren binnen Nederland is gratis (voor bestellingen boven de 50,- euro.) Voor het retourneren van aankopen buiten Nederland is de klant zelf verantwoordelijk voor het retourneren en de bijkomende kosten van het retourneren.
*tenzij anders aangegeven bij het product.
Per product kunnen de levertijden verschillen, vandaar dat wij bij alle artikelen levertijden aangeven. Deze worden continu bijgewerkt voor de optimale levertijdsindicatie..
Heb je een bestelling met meerdere producten geplaatst, zal deze in een keer worden verzonden. Uitgaande van het product met de langste levertijd.
Nee, wij beschikken niet over een fysieke showroom.
Een pakketzending zal 3x aangeboden worden. De bezorger kan er ook voor kiezen om het product bij de buren af te geven. Wanneer je 3x niet aanwezig bent zal je bestelling retour gezonden worden naar ons magazijn en zal onze vervoerder voor een tweede keer je bestelling moet afleveren. Wij kunnen hier eventuele bijkomende leveringskosten rekenen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wanneer je in het bestelproces zit kun je ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten bezorgen.
Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België wenst te laten bezorgen, dan dient u hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren naar de mogelijkheden en de eventuele bijkomende kosten.
Alle bestellingen met een afleveradres buiten Nederland, moeten rekening houden met een (eventuele) extra levertijd op de aangegeven levertijd van het product. In somige gevallen kan het voor komen dat deze vertraging oploopt tot 5 werkdagen
Valisa.nl verzend alle bestellingen vanuit het magazijn in Nederland
U kunt tijdens het bestellen een bericht invoeren met de gewenste afleverdatum met bericht.
Ja, je ontvangt direct een mail wanneer je bestelling is verzonden. In deze mail wordt je track & trace code vermeld.
Uw bestellingen kunnen geleverd worden van maandag tot en met zaterdag.
Het komt voor dat uw bestelling verzonden wordt in delen, Deze informatie ontvangt u via de mail. Wanneer uw zending niet compleet geleverd is, zal neem dan contact op met de klantenservice.
Laat je bestelling bij je thuis bezorgen, op een ander adres of op een Postnl servicepunt.
Bezorgen
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.
De postbode komt het pakket aan huis bezorgen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan probeert de postbode het de volgende dag nogmaals. Wanneer er 3x niemand thuis is, zal het pakket retour worden gestuurd. Bij producten die vanuit ons magazijn worden verzonden ontvang je een track&trace code.
Bezorgen op waddeneilanden
Wanneer je op één van de Waddeneilanden woont, dan wordt je bestelling binnen de geschatte levertijd aan de vervoerder aangeboden die je bestelling overbrengt naar het betreffende eiland. Het kan dus zijn dat je bestelling op de Waddeneilanden een langere levertijd zal hebben. Doorgaans dien je rekening te houden met een vertraging van 2 werkdagen.