Garantie of klachten
Laatst bijgewerkt: 15 februari 2022
Ons assortiment bestaat uit producten van hoge kwaliteit, maar het kan natuurlijk voorkomen dat een product niet werkt naar behoren. Uw heeft bij Valisa.nl - Design Sanitair Winkel recht op standaard 2 jaar garantie. Controleer je bestelling direct bij levering zorgvuldig of deze compleet en onbeschadigd is. Wanneer er iets niet klopt, kunt u dit melden binnen 48 uur na aflevering. Wij zullen dan zo direct met een oplossing komen!
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product dat gene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Bijna al onze producten die Valisa.nl via de webwinkel verkoopt, hebben per 27 april 2022 een wettelijke van 2 jaar.
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk (het liefst binnen 24 uur) na ontdekking van een gebrek via de klantenservice. Wij proberen altijd binnen 24 uur uw serviceaanvraag in behandeling te nemen (uitgezonderd zon- en feestdagen). Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto's mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.
*(Bij inbouw producten altijd eerst de werking van de producten testen voor deze worden weg of afgewerkt!)
Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 14 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag. Is het product kapot of niet compleet? Meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. U kunt schades melden via de klantenservice.
Wanneer u een klacht dan kunt u deze klacht melden bij onze klantenservice per mail of telefoon. U krijgt van ons zo snel moglijk maar binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie webwinkelkeur). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Onze algemene voorwaarden kunt u hier vinden.
We streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden. Indien u een klacht heeft, dan krijgt u zo snel moglijk maar binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons.
We streven ernaar om binnen 24 uur uw serviceaanvraag te beantwoorden.
Wat we doen na uw serviceaanvraag-melding:
Stap 1: Uw servicemelding is in behandeling bij een servicemedewerker van Valisa.nl support center. U wordt op de hoogte gebracht via de mail.
Stap 2: De servicemedewerker streeft samen met de leverancier naar een oplossing binnen 48 uur en zal u hiervan op de hoogte houden per e-mail. Stap 3: De servicemedewerker informeert u per e-mail over de mogelijke oplossing. Dit gaat in overleg met u.
Neem contact op met onze klantenservice.
Valisa.nl is lid van hét webwinkelkeurmerk. Als lid van webwinkelkeur.nl mogen wij het webwinkelkeur merk dragen.
Het webwinkelkeur is het keurmerk voor Nederlandse bedrijven die producten op afstand verkopen, in ons geval via internet. Als u in de valisa.nl webwinkel een aankoop doet, kunt u ervan op aan dat wij ons houden aan de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van webwinkelkeur.nl hanteren. Daarnaast houden we ons en zijn we aanspreekbaar op het naleven van alle relevante wet en regelgeving met betrekking tot het verkopen via internet. Mocht uw ingediende klacht niet door Valisa.nl opgelost kunnen worden dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie.