Retourneren of Ruilen

Het kan zijn dat je gekochte item(s) toch niet helemaal is/zijn

wat je in gedachten had, geen probleem; wij begrijpen dat dit

kan gebeuren. Hieronder onze voorwaarden.


“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst

zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na

annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te

sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel

zijn voor eigen rekening.(BelgiëDeze kosten bedragen

circa 6,95 per pakket binnen Nederland, vanuit  België

zullen de kosten hoger zijn, raadpleeg voor de exacte

tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik

maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle

geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk –

in de originele staat en verpakking aan de ondernemer

geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit

recht kunt u contact met ons opnemen via info@valisa.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag

binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten

mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”


 

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?



Gratis retourneren voor Nederland.
Stap 1 – retour melden via mijn account.


Stap 2 – Retour opsturen

Zodra je van ons hiervan een bevestiging hebt ontvangen.

Krijg je van ons een retour label toegezonden met de mail.

Deze kunt u uitprinten en op de doos van de bestelling

plakken. Je kan je pakket afgeven op een DHL punt.

Stuur de item(s) binnen 14 dagen na ontvangst in

originele verpakking retour naar:



Retourneren voor België.
Stap 1 – retour melden via mijn account.


Stap 2 – Retour opsturen

Stuur de item(s) binnen 14 dagen na ontvangst in

originele verpakking retour naar:


Valisa.nl

Katsbergpad 4

6845 EP Arnhem

*Dit is een postadres, geen bezoekadres.



Let op: Het is aan jou om het product deugdelijk te verpakken,

zodat het tijdens de retourzending niet stuk kan gaan.

Daarbij moet je aan kunnen tonen het product naar ons

teruggezonden te hebben. Zonder bewijs van verzending

met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren

niet terugbetaald.

 

Stap 3 – Uitbetaling
Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij

overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra

wij jouw bestelling retour hebben ontvangen zorgen wij dat

binnen 14 werkdagen het geld terug wordt gestort op de

rekening waarmee is betaald.



Niet goed, Geld terug. Wat zijn de voorwaarden?


  • Het artikel dient binnen 14 dagen, nadat de klant
  • het product heeft ontvangen, bij ons retour binnente zijn gekomen
  • Het artikel dient in de originele staat zonder beschadigingen en in de originele verpakking
  • Het product kan niet worden aangesloten worden gebruikt en of worden getest.

 

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Dit vinden wij heel erg vervelend! Maak hier gelijk een melding

van door een e-mail te sturen naar info@valisa.nl. Vermeld hierin

je ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht

mee. Onze klantenservice onderzoekt graag het probleem en

probeert zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen.


Ik heb een verkeerd bedrag teruggestort gekregen, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Stuur een e-mail naar info@valisa.nl en wij zullen direct uitzoeken

wat er mis is gegaan. Vergeet niet je ordernummer mee te sturen! e ordernummer mee te sturen! 


Wat zijn de garantievoorwaarden en het garantietermijn?
Valisa.nl hanteert een garantietermijn tot 2 jaar

na ontvangst van het product. De onderstaande klachten

vallen niet binnen de garantie:


  • Uitzonderlijke slijtage
  • Beschadiging door nalatigheid of door het niet houden aan de schoonmaakvoorschriften.
  • Verkeerd schoonmaakmiddel, val of stootslijtage

Toch een product retourneren wat aangesloten/gebruik/getest is. 

Deze retour aanvraag hoeft door Valisa.nl natuurlijk niet geaccepteerd te worden. 

Een consument heeft namelijk het recht om de producten uit te pakken en te

bekijken, maar dit recht behoudt zich tot het uitproberen zoals iemand dat zou

doen in een fysieke winkel. We proberen echter altijd tot een passende oplossing

te komen! We raden ook in deze gevallen aan om dit te melden dat het product

aangesloten/getest geweest is. bij het retour melden. Wij kunnen u retour 

wellicht wel te accepteren, maar kan er waardevermindering van het product in

rekening worden gebracht.


Schade bij retour.

Is er schade ontstaan bij een retour? Dan is dit voor risico van de klant. 

De heenzending is namelijk voor risico van Valisa.nl en de terugzending is voor

risico van de consument. Valisa.nl kan op producten met slijtage of schade

schadevermindering in rekening brengen. Deze slijtage/schade moet aantoonbaar

zijn, maar wanneer er een fysieke kras en of deuk zichtbaar is, dan is dat

natuurlijk het geval. Als er aantoonbare schade is en de klant hier niets over

heeft gezegd bij het retour melden. Kan dit bij Valisa.nl als ‘opzettelijk’ gezien worden.



Wat zijn de kosten voor retourneren?

Voor klanten binnen Nederland is het retouren gratis.*

Als klant van België ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de

retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de

verzendmethode die je kiest. Zonder bewijs van verzending

met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren

niet terugbetaald.


U kunt u pakket het beste versturen via: www.goedkooppakket.be


*Retourneren van Retour Deals?

De kosten van het retourneren van retour deals zijn de kosten

die het postorder bedrijf rekent voor het versturen van het product.

De kosten voor het retourneren zijn dus niet gratis 


Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?

Bestelde artikelen kunnen worden omgeruild voor een ander

voorradig artikel uit de webshop. Wanneer jouw retour voldoet

aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot afhandeling van

de nieuwe bestelling. 

 

Valisa.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade

claims of gevolgschade in welke hoedanigheid onderbouwd als

gevolg van het gebruik van haar producten door de consument

of derden.

 

Meer info? 
Je mag ons altijd mailen indien je vragen hebt 

info@valisa.nl, of contact ons via het contactformulier.

 

 

 

De waardering van valisa.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.5/10 gebaseerd op 51 reviews.

Laatste Social media Posts

10% extra kassakorting op alle horeca spoel Kranen

10% extra kassakorting op alle horeca spoel Kranen

Deze maand 10% extra kassakorting boven op de aanbiedingsprijs. Deze kortin...Read more

04 Jul 2020
Valisa.nl voert gratis retourneren in  binnen Nederland

Valisa.nl voert gratis retourneren in binnen Nederland

Dinsdag, 28 April 2020 “Het is gelukt!  Na een halfjaar, voert va...Read more

01 May 2020
De complete zwart-bronzen regendouche set

De complete zwart-bronzen regendouche set

De complete zwart-bronzen regendouche set van valisa.nl is voorzien van een...Read more

23 Apr 2020
VALISA.NL - Paas Actie 2020

VALISA.NL - Paas Actie 2020

Het gehele paasweekend 10% korting op alle keukenkranen! Gebruik de ko...Read more

10 Apr 2020
Douche Paneel Deals

Douche Paneel Deals

40% KORTING gratis verzending. Douche paneel mengkraan handdouche en LED ...Read more

02 Apr 2020
0