Terug

Klachten

We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat dingen niet helemaal gaan zoals verwacht.
Als u een klacht heeft, staan wij uiteraard klaar om deze samen met u op te lossen. We raden u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we snel kunnen kijken hoe we het voor u kunnen verbeteren. 

Uw tevredenheid is voor ons belangrijk, en we doen ons best om het zo goed mogelijk voor u te regelen!

Stuur ons een bericht, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op om tot een oplossing te komen.

Start whatsapp chat gesprek met valisa.nl

 

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden
voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie."

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box