Klachten
We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat dingen niet helemaal gaan zoals verwacht.
Als u een klacht heeft, staan wij uiteraard klaar om deze samen met u op te lossen. We raden u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we snel kunnen kijken hoe we het voor u kunnen verbeteren.
Uw tevredenheid is voor ons belangrijk, en we doen ons best om het zo goed mogelijk voor u te regelen!
Stuur ons een bericht, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op om tot een oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden
voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie."